LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 10 de gener del 2016

240 - PAOLO CONTE -Tournee's

Tornem a tenir al nostre programa a PAOLO CONTE aquest italià d’ASTI nascut el 6 de gener de 1937 o sigui que fa molts pocs dies a celebrat el 79 aniversari del seu naixement, ha sigut i continua sent el cantautor italià mes conegut i amb mes reconeixents. Llicenciat en dret, el que va ser motiu d’obtenir el malnom de d'Avvocato, advocat, molt proper al món del jazz com a aficionat tocant el vibràfon en alguns grups musicals d'Asti. Alhora, comença a escriure les seves primeres cançons en col·laboració amb el seu germà Giorgio, donant-se a coneixer als anys 60 amb cançons que varen cantar l’Adriano Celentano, la Caterina Caselli o la Patty Bravo. 
Avui recordarem els discos Tournee, el primer de l’any 1993 i el segon un doble àlbum del 1998, tots dos corresponen a actuacions en directe de les que va triar les que ell va considerar mes oportunes, com he fet jo alhora de triar les cançons d’aquesta nit entre les 38 que composen aquestes gravacions. I anem a escoltar aquests temes, el primer FUGA ALL’INGLESE que correspon a una actuació al Teatre Olimpia de Paris i COME MI VUOI? Del Palau de Belles Arts de Bruseles, totes dues del 1991, a la sintonia 103,2 de SANTS3RADIO i al teu programa de LAMEVAMUSICA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada