LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 3 d’agost del 2015

221 - Resum 1 temporada 2014-15

Tindrem avui la que jo he considerat millor musica des de el primer programa d’aquest temporada 2014-2015 i fins al programa 150 del 20 de gener d’ enguany, i la setmana que ve continuarem fins al final. Així doncs procuraré parlar el menys possible i deixar-vos escoltar els temes que he considerat millors per escoltar de cada programa. Així que prepareu-vos per gaudir de unes bones cançons que distrauran aquesta hora que tenim per davant. I garanteixo que serà musica variada de tot tipus de generes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada