LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 6 de juliol del 2014

174 CRIS JUANICO -Vola'm a sa Lluna




La trajectòria musical de Cris Juanico és molt rica i variada. Des dels inicis amb el grup Ja T'ho Diré fins a l'actual carrera en solitari, han passat moltes coses. Però sobretot ha ampliat el seu registre i ha esdevingut una de les veus del panorama musical del país. El 2006 i, amb l'acompanyament de l’Original Jazz Orquestra Taller de Músics, va treure el seu tercer disc en solitari, Vola'm a sa Lluna, una selecció d’estàndards del jazz molt emblemàtics adaptats per ell mateix al català i arranjats per entesos del gènere com ara Jordi Riera, Santi Galán, Vicens Martín o Francesc Cassú. Així dons el programa d’avui el dedico a aquest àlbum Vola'm a sa Lluna del Cris Juanico i la Orquestra del Taller de Músics. El que si que us demanaria es que no féssiu comparacions amb altres versions molt i molt conegudes, per que en aquest cas sempre hi haurà alguna versió amb mes força o mes ritme que la que ens ofereix en Juanico.
Els primer tema es una cançó escrita al 1930 i himne del estat del mateix nom versionada per un munt de grans artistes i popularitzada sobre tot per Ray Charles Georgia em ve en es cap, desprès el cèlebre Fly me to the moon que ell tradueix per Vola’m a sa lluna i el tema del 1956 i conegut sobre tot amb la veu del gran Elvis Fever o Febre, dons aquests temes els oferim a LAMEVAMUSICA a SANTS3RADIO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada