LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 13 de juliol del 2014

175 Resum 1 - Temporada 2013-14

Tindrem avui la que jo he considerat millor musica des de el primer programa d’aquest temporada i fins al programa 150 del 20 de gener d’ enguany, i la setmana que ve continuarem fins al final. Així doncs procuraré parlar el menys possible i deixar-vos escoltar els temes mes alegres i millors per escoltar de cada programa. Així que prepareu-vos per gaudir de unes bones cançons que distrauran aquesta hora que tenim per davant. I garanteixo que serà musica variada de tot tipus de generes.


Cronològicament aquesta temporada la vaig començar el 23 de setembre amb pot ser el millor disc de l’STEVE WONDER que es Songs In The Key Of Life del que escoltarem I WISH que es el tema presentació de LAMEVAMUSICA, continuem amb el grup THREE DOG NIGTH amb la cançó ONE escrita per NILSSON, i després un dels millors tenors lírics de la historia, i segurament el millor de la seva època LUCIANO PAVAROTTI i l’ària que he triat per avui es NESSUN DORMA que popularitzaria immensament. Sou a LAMEVAMUSICA A SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada