LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 23 de març del 2014

159 WOLF of WALL STREET

Escoltarem avui en el màxim temps que dona el nostre programa la banda sonora original de la pel·lícula Wolf of Wall Street, dirigida per Martin Scorsese i basada en les memories publicades en llibre de Jordan Belfort. El guió de la peli va ser escrit per Terence Winter, i ens explica la història d'un agent de borsa de Nova York, interpretat per Leonardo DiCaprio, que es nega a cooperar en un cas de frau de títols que involucra la corrupció a Wall Street, el banc comercial i infiltració de la màfia. El jove Jordan Belfort ( Leonardo DiCaprio ) decideix treballar a Wall Street a l’empresa de Mark Hanna protagonitzat per Matthew McConaughey, que li aconsella sobre com viure a Wall Street: drogues i sexe amb prostitutes. Un cop obté la seva llicència de corredor de borsa, Belfort perd el seu lloc de treball perquè aquesta companyia fa fallida després del conegut dilluns negre. I començarem amb la musica de la pel·lícula, uns bons temes escollits dels anys 50 a 70s, el primer tema del 1966 interpretat pel saxofonista Cannonball Adderley amb el títol MERCY, MERCY, MERCY i tot seguit un blues del 36, Dust My Broom amb la veu del bluesman Elmore James.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada