LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 11 de novembre del 2013

140 SILVIA PEREZ CRUZ -11 novembre

La cantant SILVIA PEREZ CRUZ es una palafrugellenca, nascuda al 1983 i va començar ben aviat a estudiar solfeig, piano, saxo i mes tard llicenciada en cant jazz per l’ESMUC. Quan tenia 18 anys ve a viure a Barcelona per seguir els seus estudis.
Aniré explicant mes coses d’aquesta cantant i music, però el que escoltarem avui es un disc editat el 17 d’abril del 2012 amb el títol 11 DE NOVEMBRE. Diu en Joan Olle amb referencia a la mateixa Silvia Perez Cruz i aquest disc
 “És un secret en veu alta que Sílvia Pérez Cruz és una de les millors veus del moment, però a 11 de novembre la cosa va més enllà, molt més enllà, ja que si fins ara ens havia mostrat la seva exquisida personalitat a través del singularíssim tracte donat a cançons d'altres, ara es despulla d'ànima cap avall i ens mostra el seu personal mapamundi a través de les seves músiques, lletres i instrumentacions”. Amb les que estic totalment d’acord.

Anem per la primera cançó de l’àlbum i del programa d’avui Lietzenburgerstrasse 1976, que correspon a un poema de Feliu Formosa que com tots els temes son musicats, arranjats i produïts per ella i per Raúl Fernàndez Refree, i desprès Pare Meu, poema de la Maria Cabrera, escoltem atentament totes dues a LAMEVAMUSICA a SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada