LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimarts, 5 de juny del 2012

80 - DAVID BYRNE "Rei Momo"


El programa d’avui el dedicarem al disc REI MOMO del music i cantant DAVID BYRNE, que es membre fundador del conjunt TALKING HEADS. David Byrne neix el 14 maig 1952 a Escocia, però quan te dos anys els seus pares es traslladen a Canada i quan en te 9 marxen a Baltimore als Estats Units, quan era adolescent tocava la guitarra amb unes quantes bandes per distreure’s. 

David Byrne i Chris Frantz van formar una banda anomenada  The  Artístics,  interpretant  versions d'alguns temes antics, i Byrne va contribuir amb un parell d'originals, entre ells "Psycho Killer", "I'ma Not In Love" i "Warning Sign", temes dels quals  serien  adoptats  posteriorment per Talking Heads.

Entre els pocs fans propers al grup estava Tina Weymouth, que es casaria amb Chris  Frantz.  Després que The Artístics deixés d'existir a mitjan 1974, David Byrne, Chris Frantz i la Tina Weymouth van decidir començar una nova banda. Tina va ser la baixista i Chris, el bateria.  Després que els tres decidissin anar a viure al costat est de Nova York, van començar a realitzar importants assajos i, al maig de 1975, van trobar un nom per a la banda: Talkin Heads.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada