LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 28 de maig del 2012

79 - STING directe


...All This Time  és un àlbum en viu i la pel·lícula del concert de Sting, que serà el nostre convidat a la nit d’avui,  un concert gravat i filmat l'11 de setembre de 2001. 
Va ser gravat a Il Palagio a la Toscana italiana davant d'un públic selecte, extret del seu club de fans i les característiques corresponen a versions en viu, com sabeu que m’agraden si les puc triar, de les cançons de Sting del catàleg quan era a The Police i del seu catàleg de cançons en solitari. L'àlbum i el vídeo deuen el seu nom a la cançó del mateix nom de l’àlbum The Soul Cages.
Sting volia fer un concert a casa seva, va comprar aquest palau al Duc Simone Velluti Zati di San Clemente, aixi dons va fer un bon grup de músics per anar practicant  i dur a terme aquest concert amb ell. Els esdeveniments que van conduir a la nit de l'actuació van ser filmades amb un DVD, precisament com tots sabeu, un altre terrible esdeveniment va succeir aquell mateix dia de l'actuació, dons es van produir els atemptats terroristes a la ciutat de Nova York aquell 11 de setembre de 2001.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada