LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dijous, 28 de juny del 2012

83 - DIRE STRAITS


Els convidats del programa d’avui son els DIRE STRAITS que va esser un grup de musica rock britànic  format pels germans Mark Knopfler a la guitarra i la veu, David Knopler a la guitarra, John Illsley al baix i Pick Wither a la bateria, aquets membres varen ser a la fundació  del grup, però han intervingut altres membres al llarg de la seva durada, així mateix han tingut col·laboracions de molts musics i cantants. De tota manera la banda porta el segell de Mark Knopfler que es sens dubte el autèntic líder del conjunt. 

Dire Straits grava el seu primer disc al 1978 amb un àlbum homònim amb una bona acollida per part de la critica però el gran públic britànic no el va tenir massa amb comte, però l’àlbum va ser numero 1 a Europa, Estats Units i Oceania.  Cinc mesos desprès va treure un single amb “Sultans of Swing” que es va convertir en un dels discos mes venuts. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada