LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

divendres, 16 de març del 2012

69 - OVIDI MONTLLOR

Tenim avui un convidat del país valencià, exactament d’Alcoi i va esser cantant i actor OVIDI MONTLLOR i MENGUAL, nascut al 1942 i mort al 1995 a Barcelona. Fou cantautor de la nova cançó amb mes de 20 àlbums editats i com actor va participar en mes de 50  pel·lícules. La seva carrera professional va començar al 1962 amb el grup de teatre La Cazuela d'Alcoi, i des de 1966 a Barcelona, en el moviment de Teatre Independent. A partir de 1968, començà a interpretar poemes musicals d'autors com Vicent André Estellés, Salvat-Papasseit o Salvador Espriu, entre d'altres. Més tard, el relacionarien amb la Nova Cançó, moviment artístic musical que va néixer durant el franquisme   que pretenia impulsar la llengua catalana mitjançant un llenguatge reivindicatiu. Escoltarem el disc enregistrat en directe a l’Olympia de Paris el dia 27 d’abril de 1975, acompanyat per Toti Soler que escoltarem en la seva totalitat i afegirem al final del programa algun tema mes. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada