LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dissabte, 10 de març del 2012

68 - MONCHO

Avui farem un programa dedicat al gitano dels Boleros RAMON CALABUCH i BATISTA conegut com a MONCHO que nasqué al barri de Gracia de la nostre ciutat al juliol del 40, ha enregistrat 34 discos, amb mes de 300 temes, la major part de la seva discografia es en castellà, encara que també canta en català i ha enregistrat tres discos en el nostre idioma.  Farem avui un recull dels grans temes dels boleros del MONCHO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada