LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 18 de setembre del 2011

43 i primer programa temporada 2011-2012 AMY WINEHOUSE

Tenim avui un programa molt especial, amb una cantant de soul, jazz i Ritm&Blues també molt especial i fantàstica,  li hagués dedicat segur un programa aquesta temporada, però he volgut que fos el primer com a homenatge a una noia jove, molt jove que no ha sabut o no li han deixat que tot aquest èxit artístic que ha tingut amb dos discos al mercat i un munt de bons directes, li hagi permès que la seva vida privada sigues també un èxit. Em refereixo a AMY WINEHOUSE.
Winehouse va néixer el 14 de setembre de 1983 i morir el 23 juliol 2011, amb tant sols 27 anyets. Winehouse va ser motiu de molts escrits i noticies sobre tot per qüestions que res tenien a veure amb la seva magnifica veu.
El seu estil ben diferent, els seus tatuatges i el seu pentinat “beehive”, que es aquest pentinat amb forma de rusc d’abelles, els seus constants problemes legals, la seva addicció a les drogues i l’alcohol i les seves complicacions mediques derivades del seu comportament autodestructiu van ser els titulars sobre ella des de el 2007. Va ser trobada morta al seu apartament i sincerament no m’interessen les causes, perquè no vull fer ni cap titular ni jutjar aquesta fenomenal cantant

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada