LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimecres, 22 de desembre del 2010

13 - CARLOS SANTANA

Carlos Augusto Santana Alves, de nom artístic CARLOS SANTANA, guitarrista mexicà de jazz-rock i rock llatí, moltes vegades guanyador del Grammy, avui  fruirem d'un dels millors guitarristes del mon i a qui el seu virtuosisme amb la guitarra no deixa indiferent ningú.
CARLOS SANTANA neix a Autlàn de Navarro, Jalisco (Mexic) al 1947 i considerat el 15è millor guitarrista del mon, segons la revista Rolling Stone. El seu pare va ser violinsta en una banda de mariachi en el seu poble. De jove, Carlos apren a tocar el violí, pero ho va canviar per la guitarra quan tenia vuit anys, emulan els sons de BB. King, T-Bone Walker i Jhon Lee Hooker. 
La seva familia marxa a Tijuana per millorar la seva perícia en els club locals, quan la seva familia es va mudar de nou, aquesta vegada a San Francisco, Califòrnia l'any de 1960, pero aviat la va seguir, es va trobar matriculat a l'escola, aprenent anglès i volent tocar música. Al mateix temps, Carlos va ser submergit en el ambient pintoresc de San Francisco, amb les seves diverses influències culturals i estils musicals. El 1973 Carlos Santana s'uneix sentimentalment a Deborah King, i es pare de tres fills.

Ir a descargar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada