LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 10 d’octubre del 2010

02 - AL JARREAU -


Alwyn Lopez Jarreau neix un 21 de març del 1940 a Milwaukee, (Wisconsin), conegut com a AL JARREU.
Es un versàtil cantant de jazz americà, es l'únic vocalista de l’historia que ha obtingut un Grammy en les tres categories distintes: jazz, pop y Rhythm & Blues. Ha sigut nominat sis vegades.
Fill de capellà per tant cantant al cor de l’església d’on va treure l’experiència, com molts cantants negres.  Fins al 1965 no va gravar el seu primer disc i no va ser fins deu anys mes tard que va treure el segon amb el segell Reprise, propietat d’en Frank Sinatra i aquí va començar realment la seva carrera fins als 18 discos gravats, i amb moltes col·laboracions en discos d’altres cantants.
Ha tingut moltes critiques dels amants del jazz per el seu excés de comercialitat en els seus discos, però ell sempre se’n mantenia al marge d’aquestes critiques.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada