LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 30 de setembre del 2018

359 - Louis Armstrong Plays WC Handy


Louis Armstrong Plays WC Handy és una versió d'estudi de 1954 de Louis Armstrong i His All Stars, descrita per Allmusic com "el millor disc de Louis Armstrong dels anys 50" i "música essencial per a totes les col.leccions de jazz serioses". Columbia CD va llançar l'àlbum en CD en 1986 en una forma molt alterada, amb versions alternatives en lloc de moltes de les cançons originals, però va restaurar l'original amb la seva reedició de 1997, que també incloïa temes addicionals: una breu entrevista pel productor, George Avakian, amb WC Handy; una broma de Louis Armstrong; i diverses versions d'assaig de les cançons.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada