LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dijous, 9 de març del 2017

293 - CURE, The

The Cure és una banda anglesa que va començar la seva carrera a la fi dels setanta amb l'edició de l'LP Three Imaginary Boys, en un moment musical conegut com a post-punk. És molt difícil categoritzar a The Cure en només un estil musical prenent en compte el so de la banda al llarg de la seva dilatada carrera, ja que en alguns treballs es pot escoltar un so clarament gòtic i fosc, mentre que en d'altres es poden trobar melodies pop i certs tocs de electrònica.
No obstant això, l'aparença estètica gòtica característica del líder de la banda, Robert Smith, sovint vestit amb roba negra i mostrant un rostre pàl·lid i un llapis de llavis tacant la boca, sumat a lletres que amb freqüència són introspectives i tenebroses, han fet que la banda sigui associada generalment amb el rock gòtic o dark.
I Comencem amb la musica, el 5 de febrer de 1980, la discogràfica de The Cure va editar el seu primer àlbum Three imaginary boys al continent americà sota el nom de Boys don’t cry amb diferents i afegides cançons, com ara la homònima Boys Don't Cry i l'abril del mateix any publica el seu segon àlbum d'estudi Seventeen seconds que va aconseguir el seu primer top 20 en llistes del Regne Unit, del que es va extreure el senzill, A Forest. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada