LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dijous, 16 de febrer del 2017

290 - AL JARREAU and the Metropole Orkest

Bona nit a tothom, una setmana mes iniciem amb el nostre tècnic Jordi Lozano un nou programa de LA MEVA MUSICA a la sintonia 103.2 de SANTS3RADIO, us parla Antoni Romero amb la creació del programa.
Serem amb vosaltres en aquesta sintonia tots els divendres de 9 a 10 del vespre i repetim dilluns de 10 a 11 de la nit i si ho voleu per Internet a SANTS 3 RADIO.CAT/LAMEVAMUSICA.

Faré avui un programa de tribut al cantant AL JARREAU que ens va deixar el passat diumenge día 12. El juny del 2012, se li va diagnosticar pneumònia, per la qual cosa va haver de cancel·lar diversos concerts a França. Es va recuperar completament i va continuar la seva gira fins al febrer del 2017. Després d'haver-lo hospitalitzat per esgotament a Los Angeles, finalment va morir com us deia el 12 de febrer del 2017, exactament un mes abans de complir 77 anys d'edat. I com a recordatori en aquest bon cantant, tots els que seguiu LAMEVAMUSICA sabeu de la meva debilitat per aquest, que era bon cantant, dons per tot això escoltarem avui el concert que va celebrar en directe acompanyat amb la Metropole Orkest, el 9 abril de 2011, però editat al juny de 2012. Com que la durada d’aquest àlbum supera la hora i aquest programa tan sols dura 55 minuts, haurem d’escatir i per tant treure algun dels temes. Procuraré no parlar en tot el programa i tan sols m’acomiadaré de tots vosaltres al final del mateix. La relació de totes les cançons les trobareu a: Sants3radio.cat/lamevamusica.
Així dons comencem el concert.
1.
Cold Duck
2.
Jacaranda Bougainvillea
3.
Flame
4.
Agua De Beber
5.
Something That You Said (No l’escoltem al programa)
6.
We`re In This Love Together
7.
I´m Beginning To See The Light
8.
Midnight Sun
9.
Scootcha-Booty
10.
After All
11.
Spain (I Can Recall)


Celebraré que haguem gaudit plegats del programa – homenatge a AL JARREU, agrair la col·laboració d’en Jordi Lozano el nostre tècnic. Recordeu que som amb vosaltres tots els divendres de 9 a 10 del vespre i repetim dilluns de 10 a 11 de la nit. I sempre a la web de Sants3radio. Soc Antoni Romero a la creació del programa i tan sols queda desitjar-vos MOLT BONA NIT i SALUT.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada