LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dissabte, 25 de juny del 2016

264 - Wynton Marsalis & Eric Clapton Play the Blues 

Wynton Marsalis & Eric Clapton Play the Blues es un àlbum en viu que escoltarem avui amb el màxim temps que ens permeten els 55 minuts aproximats de que disposem en cada programa. Aquest disc va ser gravat al Jazz at Lincoln Center de Nova York, entre els dies 7, 8 i 9 d’abril de 2011 i produït per Eric Clapton, Wynton Marsalis i Ashley Schiff Ramos. Trobarem tota una selecció de standars de blues i jazz, així com una versió de Layla.
Clapton i Marsalis es van reunir a partir de dos camps musicals diferents que convergeixen en un tema en el que tots dos estan íntimament familiaritzats, el blues. A ells es van unir membres de la Jazz at Lincoln Center Orchestra per aquests tres espectacles d'abril, que van incloure una gala benèfica i dos concerts públics. Marsalis és el director artístic de Jazz at Lincoln Center i va treballar amb l'orquestra per organitzar el material a executar, gairebé tots els temes havien estat seleccionats per Clapton. I començarem amb la seva musica, dos bons temes ICE CREAM de Howard Johnson i Rober King i tot seguit un tema de Bill Ewing i Sara Martin The Last Time, amb la magnifica trompeta d’entrada. Escoltem totes dues a LAMEVAMUSICA a SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada