LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 22 de març del 2015

205 - Tito Puente & Eddie Palmieri – Masterpiece

Al programa d’avui escoltarem bona musica del jazz llatí, amb la col·laboració de les dos grans bandes d’aquesta musica amb un llançament del 2000 amb el titol MASTERPIECE, i aquí tenim l’unió del percussionista Tito Puente i el pianista Eddie Palmieri amb un àlbum fantàstic de dos del mes prolífics musics de ritme llatí, que contant a mes amb un grup de musics i cantants llatins de renom i que s’uneixen en aquesta Obra Mestra. Malauradament aquesta històrica trobada va ser eclipsada per la mort de TITO PUENTE poc desprès de la gravació d’aquest CD.  I comencem escoltant ja la musica d’aquest disc i comencem amb La última copa que podreu comprovar que compta amb alguns matisos de tango, però immediatament es trenca en una ranura salsa contundent amb Herman Olivera en la veu principal. En el vell txa txa skool d’estil montuno escoltem Muddy's club blues in Weinhelm aquesta vegada amb Jerry Medina que produeix alguns sons vocals del scat enginyoses. A Tito Puente l’escoltem també al vibràfon. Escolteu-los al vostre programa LAMEVAMUSICA a la vostre emissora SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada