LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dissabte, 7 de març del 2015

203 - Sixto RODRIGUEZ

En el programa d’avui escoltarem la musica d’un music, cantant i compositor nascut a Detroit als Estats Units al juliol de 1942, fill d’immigrants mexicans que van arribar als anys 1920. El seu nom es Sixto RODRIGUEZ, però se’l coneix artísticament com a RODRIGUEZ. En moltes de les seves cançons Rodríguez parla de les crueltats que enfronten els sectors socials més pobres i marginats de les grans urbs.
El 1967, sota el nom de Rod Riguez, va llançar el senzill I'll Slip Away mitjançant la petita discogràfica Impact. Durant tres anys, Rodríguez no compon res, fins que signa amb Sussex Records, una branca de la discogràfica Buddah. Un cop comença a treballar per Sussex, canvia el seu nom professional pel de Rodríguez, va gravar dos àlbums amb Sussex, Cold Fact l’any 1970 i Coming from Reality el 1971. Però després que tots dos van vendre molt poques còpies als EUA, la discogràfica el va acomiadar el desembre de 1975. I d’aquests dos albums seràn els protagonistes del programa d’avui, anem per ordre i del Cold Fact escoltarem en primer lloc la seva cançó mes coneguda Sugar Man, i desprès Only Good for Conversation i Crucify Your Mind, que ara mateix sonen a LAMEVAMUSICA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada