LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 12 d’octubre del 2014

182 The EVERLY BROTHERS

Escoltarem avui bona musica rockabilly i country de la mà de un dels mes influents duets de la historia del rock & roll. Un duet que composen Don Everly, nascut sota el nom d'Isaac Donald Everly al febrer de 1937 a Brownie, i Phil Everly, nascut com Philliph Everly al gener de 1939 a Chicago i mort el 3 gener d’enguany, d’aquest 2014 a Burbank, Califòrnia. Ells son THE EVERLY BROTHERS. Pero escoltem ja els primers títols, tots molts coneguts i versionats i tenim Bye Bye Love i Wake Up Little Susie obra de Felice i Boud Bryant però conegudes sobretot per aquesta versió dels Everly Brothers que la van incloure en el seu disc de debut del 1957 junt amb el clàssic rock versionat fins al infinit DE BOP A LULA. A LAMEVAMUSICA a SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada