LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 5 d’octubre del 2014

181 - JORGE DREXLER

He preparat avui la musica d’un cantautor uruguaià, nascut a Montevideo el 21 setembre de 1964 amb el nom de Jorge Drexler, es guanyador del premi Oscar a la millor cançó original, pero que a la pelicula es interpretada per Antonio Banderas acompanyat pel guitarrista Carlos Santana. A mes de music i compositor es metge especialitat en otorinolaringologia, com els seus pares. Es pare de tres fills fruit de dos matrimonis, el primer amb la cantant Ana Laan i dos fills amb la seva actual dona Leonor Watling, actriu i cantant que forma part del grup Marlango. Escoltem el tema AL OTRO LADO DEL RIO guanyador del oscar per la pel•lícula Diarios de Motocicleta i del mateix àlbum ECO2 escoltem també ECO i Milonga Del Moro Judio. Tot aixo a la vostre emisora SANTS3RADIO i al vostre programa LAMEVAMUSICA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada