LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 2 de febrer del 2014

152 THE BEATLES (1969)

En les temporades anteriors del nostre programa li hem dedicat cada any un programa als THE BEATLES, el darrer d’aquesta sèrie finalitzava a l’any 1968 i avui li dedicaré el tercer d’aquesta sèrie i que correspon a l’any 1969. En aquest any varen editar Yellow Submarine llençat a principis d’aquell any i Abbey Road, el 26 se setembre de 1969. Anirem per ordre i començarem per YELLOW SUBMARINE que va ser publicat com a banda sonora de la pel•lícula del mateix nom, estrenada al Regne Unit set mesos abans del llançament de l'àlbum. Només un costat del disc conté cançons interpretades pels The Beatles; i de les sis, quatre eren inèdites. La cançó que dona títol a l’àlbum Yellow Submarine ja havia estat llançada el 1966 simultàniament com a senzill i a l'àlbum Revolver del 66, mentre que ei tema All you need is love també s'havia publicat anteriorment com a senzill, el 1967. La segona part d’aquest àlbum inclou la banda sonora simfònica composta per George Martin, en versions gravades especialment per a l'àlbum. Comencem amb aquests dos temes Yellow Submarine i All you need is love que a mes seran els únics d’aquest àlbum que em sembla dels mes fluixos de la banda, així dons escoltem totes dues a LAMEVAMUSICA a SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada