LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 23 de setembre del 2013

133 - STEVIE WONDER - Songs in the key of life

Songs in the key of life  o el que es el mateix Cançons en la clau de la vida, es el 18è i gran album del music i cantant STEVIE WONDER  i  tot el que puguem aquests disc serà el que escoltarem en aquest programa n.133
Va ser editat l’any 1976,  pero escoltat avui 37 anys despres sona actual, com si hagues estat produït ara mateix. Es un ambiciós doble LP mes quatre cançons bonus, amb 21 temes dels que 9 superen els 5 minuts de musica. Va esser l’album mes venut i aclamat per la critica en tota la seva carrera. Jo com a fidel seguidor d’aquesta màquina de fer i interpretar musica soc de la mateixa opinió.
Al 1976, Stevie Wonder s'havia convertit en una de les figures més populars de R & B i pop, no només als EUA, sinó a tot el món. En un curt espai de temps del 1972 al 1974 va editar 4 àlbums amb molt d’èxit i amb els dos últims guanyadors del Grammy per l'àlbum de l'any, del  1974 i 1975, respectivament. A finals de 1975, Wonder es va posar seriós sobre deixar la indústria musical i emigrar a Ghana per treballar amb nens discapacitats. 
S'havia expressat el seu enuig per la forma en què els governs dels republicans Nixon i Ford manaven al país. Escoltem ja els dos primers temes, primer un tribut a Duke Ellington  SIR DUKE i tot seguit I WISH que com podreu comprovar es la sintonia original de LAMEVAMUSICA pero versionada per Tuck and Patti, i desprès continuem aquí a SANTS3RADIO i explico el que s he trobat d’aquest album.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada