LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimarts, 17 de setembre del 2013

132 - LLUIS LLACH - Camp Nou 1985 -

Com que aquest primer programa de la temporada es quasi coincident amb la diada nacional del nostre país, he volgut dedicar-li a un gran promotor de la nostre independència i que sempre, sempre dona senyals de la seva catalanitat. Amb tota aquesta premissa m’ha sigut molt fàcil trobar l’artista i el concert adient. Així doncs serà LLUIS LLACH en el seu gran concert al Camp del Barça a 2/4 d’onze de la nit del dia 6 de juliol del 1985, amb un Camp Nou ple de gom a gom, 103.000 espectadors amb les estelades i senyeres corresponents i que va esser tot un clam per la llibertat de Catalunya i en defensa de la nostre llengua, i no tan sols pel Lluis també i principalment pel públic que realment va esser el protagonista total del concert. Va quedar demostrat davant tothom que la cançó catalana podia omplir l’estadi mes gran d’Europa d’aquells moments.
Un munt de canons de llum il·luminaven l’escenari on era Lluis Llach amb una banda de 18 musics dirigits pel pianista Manel Camp que arrenca amb “VENIM DEL NORD, VENIM DEL SUD” i tot seguit “QUE TINGUEM SORT”. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada