LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 18 de febrer del 2013

109 - PULP FICTION


Faré avui un programa amb musica molt variada i de tota mena, musica de la pel·lícula dirigida per Quentin Tarantino, que també es coguionista amb en Roger Avary. Aquesta peli es PULP FICTION i conté una infinitat de cites i homenatges a icones i personatges de la cultura americana (des Douglas Sirk fins Marilyn Monroe, des de la parella Lewis / Martin fins al rock dels 50), una notòria banda sonora plena de grans cançons interpretades per il·lustres músics del passat, com el surfer Dick Dale, el soulman al Green, els funkies Kool & The Gang, la meravellosa diva britànica dels 60, Dusty Springfield, el pare del rock & roll, Chuck Berry o els contemporanis Urge Overkill, versionant un vell tema de Neil Diamond, uns personatges singulars ben desenvolupats que mantenen unes converses vívidament intenses serveixen a Tarantino per filmar una gran pel·lícula.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada