LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 20 d’agost del 2012

87 Especial “FESTA MAJOR DE SANTS 2012”

Dons si família, si,  ja ha passat un any des de la nostre festa Major en la que la Nuria Feliu ens feia el seu pregó. Aquest any uns altres personatges importants del nostre barri seran els pregoners, LA COMPANYIA ELECTRICA DHARMA, veïns que son del carrer Sagunt i pel que sembla retirats dels escenaris des de el comiat en el darrer concert de l’octubre al Palau de la Musica. Han participat en anteriors festes majors deixant escoltar el millor de la seva bona musica, i també com a pregoners en un altre ocasió.

Ir a descargar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada