LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dijous, 10 de febrer del 2011

20 - ELVIS PRESLEY

Elvis Aaron Presley, conegut com Elvis Presley nascut a Tupelo, Missisipí, (Estats Units) al 1935 i mor a Memphis, Tennesee (Estats Units) el 16 agost 1977, fou un famós cantant i compositor nord americà de rock and roll. Tant és així que se l'anomena "El Rei del Rock & Roll". Dedicarem el programa tan sols als ROCKS d’en Elvis i en altres programes escoltarem la resta de la seva discografia. 
El seu estil característic de cantar, els seus moviments agressius en l'escenari, el seu carisma i altres qualitats li van permetre convertir-se en una gran figura de la història de la música. A més dels seus múltiples àlbums, la qualitat de les cançons que va interpretar és el que segueix generant nous seguidors entre les noves generacions. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada