LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimecres, 2 de febrer del 2011

PROGRAMA 19 -ALBERT PLÀ-

Tenim avui un cantant nascut a Sabadell al 1966, les seves creacions musicals i els seus concerts barregen un to infantil, controvertit, provocador i de denúncia, cosa que el fa molt difícil de classificar en un corrent musical determinat. Es clar aquest home es ALBERT PLÀ.

Ha col·laborat amb altres artistes com Manolo Kabezabolo, Roberto Iniesta (Extremoduro), Fermin Muguruza (Kortatu, Negu Gorriak), Quimi Portet (El Último de la Fila), Kase.O de (Doble V) i Quico Pi de la Serra, entre altres; a més a més d'homenatjar Pau Riba i Jaume Sisa en més d'una ocasió.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada