LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

divendres, 21 de gener del 2011

PROGRAMA 17 - MUSICA SOUL -

En el programa d'avui escoltarem un àlbum doble de dos dels millors intèrprets com son ARETHA FRANKLIN i OTIS REDDING.
De la música Soul en podem dir que és un estil de música que prové de la fusió del gospel amb el Rhythm and blues. Va aparèixer als Estats Units a la dècada del 1950. La paraula soul significa "ànima" en anglès.
Del soul i deriven els estils: Funk, Disco i el rhythm and blues contemporani. El so del soul clàssic són les accions de ritme a l'estil rock, vibrants arranjaments de metalls, "ensambles" sincronitzats d'instrumentació i vocals.
NO US PERDEU EL VIDEO PENJAT, AUTÈNTIC SOUL.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada