LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dijous, 6 de gener del 2011

15 -PAOLO CONTE-

Al programa d’avui tindrem un dels cantautors italians més coneguts i influents. La seva obra es mou entre els paràmetres del blues i el jazz, l'estil dels chansonniers francesos, la cançó d'autor i les músiques del món. Nascut a Asti el 6 de gener de 1934 o sigui que demà compleix 73 anys. Aquest cantautor es Paolo Conte.

Llicenciat en dret (motiu pel qual es va guanyar el sobrenom d'Avvocato, advocat) s'apropa al món del jazz com a aficionat tocant el vibràfon en alguns grups musicals d'Asti. Alhora, comença a escriure les seves primeres cançons en col·laboració amb el seu germà Giorgio.

A mitjan dels anys seixanta es dóna a conèixer com a autor amb cançons com "La coppia più bella del mondo " i "Azzurro" (cantades per Adriano Celentano), "Insieme a te non ci sto più" (Caterina Caselli), "Tripoli '69" (Patty Pravo) o "Genova per noi" (Bruno Lauzi.


Ir a descargar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada