LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dijous, 24 de març del 2016

251 - DEE DEE BRIDGEWATER

Avui escoltarem la musica de la cantant estat unidenca de jazz DEE DEE BRIDGEWATER. Es tracta d'una de les més rellevants vocalistes femenines des de mitjans dels anys noranta. El seu repertori és, bàsicament, el dels estàndards jazzístics, encara que arrisca constantment en la improvisació interpretativa, sobretot en les seves actuacions en directe. La seva veu és nítida i forta, amb un punt de gravetat. L’àlbum triat per escoltar la magnifica veu d’aquesta tres vegades guanyadora d’un GRAMMY es Eleanora Fagan (1915-1959): Per Billie amb amor de Dee Dee Bridgewater, és un  àlbum d'estudi de Dee Dee Bridgewater, editat al 2010 i gravat en homenatge a la majestuosa BILLIE HOLLIDAY i que va ser guanyador al 2011 d’un Grammy al Millor Àlbum de Jazz Vocal, el tercer de la DEE DEE guanyat en la seva carrera. I comencem aquest bon disc amb LADY SINGS THE BLUES i ALL OF ME. Sou a SANTS3RADIO sou a LAMEVAMUSICA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada