LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

divendres, 18 de setembre del 2015

224 - SAU

I per començar la temporada 2015-2016 en la que tindrem, ben segur, canvis importants al nostre país, vull que escoltem plegats la musica d’un grup català, ni mes ni menys que SAU i un disc que trobo fantàstic, un directe que anomenen CONCERT DE MITJANIT, gravat durant la gira “El mes gran dels pecadors” a la Plaça de braus Monumental a Barcelona i en el que trobem quasi tota la seva trajectòria musical.
Cal dir que dos eren els líders d’aquesta banda PEP SALA i el malaurat CARLES SABATER que sabeu, va morir el 13 de febrer de 1999 per una aturada cardio respiratòria en el primer concert de la gira a Vilafranca del Penedès.
Aquest doble àlbum dura mes de 1 hora i 15 minuts, per tant triaré els temes que considero millors. I ja comencem, com ho fa el disc amb els dos primers títols amb la veu de Carles Sabater TU ENCENS EL MEU FOC i SI UN DIA HE DE TORNAR. Tot això a la vostre emissora SANTS3RADIO i al vostre programa LAMEVAMUSICA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada