LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 15 de setembre del 2014

178 HARRY NILSSON

Per començar aquesta nova temporada he triat la musica de Harry Nilsson que neix el 15 de juny de 1941 al Brooklyn neoyorqui, morint el 15 de gener de 1994 a Califòrnia. Recordat sobre tot pels temes de la pel·lícula MIDGNITH COWBOY com Everybody's Talkin' que naturalment escoltarem avui, com també  per èxits com Without You del 1971, per aquests dos temes va rebre els seus dos premis Grammys.  Ha vegut de l’influencia del rhythm and blues d’artistes com Ray Charles o els Everly Brothers. De tota manera comprovarem que NILSSON, com se’l coneix te molts altres bons temes. Els seus avis paterns eren suecs, artistes de circ i ballarins, especialment coneguts per la seva companyia "AERIAL BALLET", que a mes es el títol d'un dels àlbums de Nilsson. El seu pare, Harry Nilsson Edward, Jr, va abandonar la família quan ell tenia tres anyets.  Una referència autobiogràfica a això es troba  l'obertura de la cançó de Nilsson anomenada "1941" on diu: “Doncs bé, el 1941, el feliç pare tenia un fill”, i també recorda NILSSON aquest període amb la cançó Daddy's Song, que son les dues primeres de la nit i les escoltem a LAMEVAMUSICA a SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada