LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 14 de juliol del 2013

130 - Segon resum 2012-2013

Bona nit a tothom, comença ara mateix el darrer programa de la temporada, encara que m’ho he passat fantàsticament al llarg d’aquest temps, realment tinc ganes de posar-me el banyador i capbussar-me a l’aigua salada dels nostre mar, així que aprofitem tan com podem les vacances. Som com sabeu al programa de LA MEVA MUSICA, a la sintonia 103.2 de SANTS 3 RADIO, el nostre tècnic es en Jordi Lozano a qui li agraeixo la seva col•laboració en totes les temporades que duem junts, aquesta temporada també recordem als dos tècnics en practiques que hem tingut com l’Almudena Medina i qui ara mateix ens acompanya en Victor Maldonado. Soc Antoni Romero amb la creació i direcció del programa. Així dons com varem fer la setmana passada avui continuem amb el resum dels temes que mes m’han agradat en aquests 10 mesos d’emissió del programa de LAMEVAMUSICA passarem quasi una hora escoltant bona musica i procurant oblidar, però en sense deixar de lluitar pels problemes que alguna mala gent, diguem mals polítics, banquers i gent de mal viure ens vol encolomar. I sempre ens toca als mateixos, eh. Així que anem contents i cofois i desitja’n posar-nos morenos, la platja encara es gratis, aprofiteu-la.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada