LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dijous, 5 de juliol del 2012

84 - Crosby, Stills & Nash (and Young)

Escoltarem avui la musica de una banda de rock and roll i Folk Rock fundada el 1968 amb el nom de Crosby, Stills & Nash (and Young) comunament coneguda com CSN o CSNY. Alguns, sobretot als Estats Units, la comparaven en popularitat als Beatles. A l'origen, el grup es va formar per la incorporació de Graham Nash, procedent del grup The Hollies (Anglaterra), més David Crosby, membre fundador de The Byrds i Stephen Stills antic component de Buffalo Springfield, més tard es va incorporar Neil Young, també procedent del mateix grup. Aconsegueixen el cim de la seva carrera com a quartet amb el seu àlbum "Deja vú", de 1970. És també molt recordada la seva espectacular participació al festival de Woodstock, juntament a The Who i Jimi Hendrix, el 1969. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada